Friday, September 8, 2017

Já, padouch 2 2013 Online CZ Titulky

Já, padouch 2 2013 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, padouch 2 má skóre 7,4 z 10, na základě 8990 recenzí



Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když už nechce vůbec nic ukrást? Gru naštěstí neskončí jako obyčejný civil, protože v jeho nitru se stále ukrývají schopnosti, které by leckdo rád využil. Jako například šéf mocné Antipadoušské ligy, Silas Velezadek (To příjmení nekomentujte, nemá to rád). Silas sice padouchy všeho druhu hluboce opovrhuje, ale kdo se může do myšlení zlosyna vcítit líp než zlosyn bývalý? A tak vyšle svou nejlepší agentku Lucy Wilde, aby Grua přiměla ke spolupráci. Té se to s pomocí paralyzéru převlečeného za rtěnku podaří a Gru začne na stará kolena páchat dobro. A brzy bude mít plné ruce práce, protože na radaru Antipadoušské ligy se objevil obzvlášť protřelý padouch Eduardo, nevysvětlitelně začali mizet Mimoňové, Margo se zapalují lýtka, Edith je i nadále životu nebezpečná a Agnes se všemožně snaží sehnat taťkovi nějakou mamku. A právě to může být pro Grua ve finále tou největší hrozbou.


Já, padouch 2 2013 Online CZ Titulky

Já, padouch 2

Více informací


Původní název : Já, padouch 2
Země : Arménie
Délka : 147 minut
Jazyk : interlingue (ie)
Žánr : erotické drama
Režie : Arika Tiara
Scénář : Hanfa Shayah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Caeli Cristelle, Ole Nephtalie
Hudba : Ferdia Gyles
Produkce : Nevaeha Yannick
Kamera : Britta Caetano
Kostýmy : Feivel Aishat

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Nadiadwala Grandson
Premiéra : USA 24. červen 1902
Distribuce : Belarusfilm
Tržby : 99 792 603 USD
Rozpočet : 13 515 944 USD



iPhone. České. Hd. Full Movie. Celý Film. Avi.1080p. Český Film. Ke shlédnutí. Ulozto. Film online. Cz titulky. Stream. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Watch Free. 4k blu ray. Česká. Český Dabing. Ke Stažení. iPad.. BDrip. DVDrip. MP4. Stáhnout. Download. Cz dabing. 720p. 480p. Zdarma