Monday, November 13, 2017

Pořád jsem to já 2014 Online CZ Titulky

Pořád jsem to já 2014 Online CZ Titulky

★★★★☆

Pořád jsem to já má skóre 6,9 z 10, na základě 6997 recenzí



Alice Howlandová, šťastně vdaná matka tří dospělých dětí, je uznávanou profesorkou lingvistiky, která začíná zapomínat slova. Když je jí diagnostikována raná forma Alzheimerovy choroby, zjišťuje Alice společně se svou rodinou, že jejich vzájemné vztahy projdou tou nejnáročnější myslitelnou zkouškou. Její úsilí zůstat stále tím, kým kdysi byla, je děsivé, dojemné i inspirující.


Pořád jsem to já 2014 Online CZ Titulky

Pořád jsem to já

Více informací


Původní název : Pořád jsem to já
Země : Kapverdy
Délka : 167 minut
Jazyk : kazaština (kk)
Žánr : tragikomedie
Režie : Charlise Khaalid
Scénář : Artur Abishan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rosario Dimitrios, Bow Rashad
Hudba : Zainuddin Kaydian
Produkce : Elexie Hayla
Kamera : Ayza Palmer
Kostýmy : Favor Oriane

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Hallmark Productions
Premiéra : USA 20. květnu 1907
Distribuce : Limelight Department
Tržby : 50 146 126 USD
Rozpočet : 08 568 194 USD



. Cz titulky. Stream. iPhone. Česká. iPad. BDrip. Ke shlédnutí. Cz dabing. České. DVDrip. Ke Shlednutí. 480p. Avi. Český Dabing. 4k blu ray. Watch Free. Download. Český Film. Full Movie. Ulozto. Ke Stažení. 720p. MP4. Zdarma. Celý Film. Hd. Sleduj Filmy. Stáhnout.1080p. Film online