Wednesday, December 6, 2017

Volte mě! 2012 Online CZ Titulky

Volte mě! 2012 Online CZ Titulky

★★★★☆

Volte mě! má skóre 6,6 z 10, na základě 4977 recenzí



Kandidáti Cam Brady (Will Ferrell) a Marty Huggins (Zach Galifianakis) se však o nic z toho nezajímají. V této „ zábavné frašce“ (Rafer Guzmán, Newsday) bojují o křeslo v kongresu Severní Karolíny. Když se po čtyřech funkčních obdobích zaplete Brady do skandálu, vlivné síly v pozadí proti němu podpoří nováčka Hugginse. Den voleb se blíží a dva rivalové se utkají v té nejšpinavější a nejzábavnější politické bitvě všech dob… tedy alespoň do příštích voleb.


Volte mě! 2012 Online CZ Titulky

Volte mě!

Podrobnosti


Původní název : Volte mě!
Země : Mauricius
Délka : 149 minut
Jazyk : čeština (cs)
Žánr : sitcom
Režie : Johnlee Braian
Scénář : Neela Akina

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kaiyan Tiyen, Faustas Prabveer
Hudba : Ramyar Yagmur
Produkce : Iain Kaitlyne
Kamera : Matai Aryahi
Kostýmy : Moska Tiarni

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Mingxing Film
Premiéra : USA 23. listopad 1941
Distribuce : American International
Tržby : 58 690 371 USD
Rozpočet : 46 001 688 USD

Volte mě!, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Hugo Toxxx – Volte Mě II Lyrics | Genius Lyrics
Volte Mě II Lyrics: Are you ready? / Vyšší plat, volte mě / Míň makat, volte mě / Zadarmo byt, volte mě / Chcete mít klid, volte mě / Sem upřímnej, volte mě / Sem poctivej, volte mě / Sem něco jako
Volte mě! / The Campaign (2012) | ČSFD.cz
Volte mě má v sobě takový ten poctivý humor nehumor Zacha Galifianakise a Willa Ferrella. Jeden dost skromný a nenápadný, druhý pro změnu neuvěřitelně drzý, rasistický a urážlivý. Dohromady to dává skvělou směsku, která za těch pár minut musí minimálně dvakrát nebo třikrát smíchem shodit ze židle. Také chválím tvůrce za tu sebekritiku amerického národa. O ...
Hugo Toxxx – Volte mě I Lyrics | Genius Lyrics
Track Volte mě se prozatím dočkal již tří pokračování. Každé pokračování je pochopitelně ovlivněno dobou, ve které byl track produkován.
Volte mě! (2012) online ke zhlédnutí - Filmy NajSerialy ...
Volte mě! Film o dvou soupeřících politicích (Will Ferrell a Zach Galifianakis), kteří bojují o to, aby mohli zastupovat malé městečko v Severní Karolíně v Kongresu USA.


Stáhnout.1080p. Ulozto. BDrip. Ke Shlednutí. Ke Stažení. MP4. Ke shlédnutí. Avi. Český Film. 4k blu ray. Watch Free. Sleduj Filmy. Hd. Zdarma. Full Movie. Celý Film. Česká. Český Dabing. 480p. Cz dabing. Stream. 720p. České.. Download. Cz titulky. Film online. DVDrip. iPad. iPhone