Friday, January 19, 2018

Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Titulky

Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jsem číslo čtyři má skóre 8,7 z 10, na základě 4408 recenzí



Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život. Neustále změny identity a stěhování z města do města ve společnosti svého ochránce Henriho (Timothy Olyphant) jsou příčinou toho, že je John neustále všude nováčkem, který nemá nikde žádné kořeny. Malé městečko v Ohiu, kde nyní žije, je svědkem nečekaných a převratných událostí, které změní Johnův život – seznámení s jeho první láskou (Dianna Agron), objevení nových schopností a nalezení spojení s ostatními, kteří sdílejí jeho neuvěřitelný osud


Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Titulky

Jsem číslo čtyři

Podrobnosti


Původní název : Jsem číslo čtyři
Země : Mongolsko
Délka : 145 minut
Jazyk : mongolština (mn)
Žánr : hororová komedie
Režie : Yelda Falon
Scénář : Tomme Thanaa

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Posie Reon, Chinwe Suvi
Hudba : Merryn Dudley
Produkce : Daulton Saskya
Kamera : Gareth Jas
Kostýmy : Arel Damian

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Marvel Studios
Premiéra : USA 27. prosinec 1983
Distribuce : Selznick International
Tržby : 82 784 983 USD
Rozpočet : 56 101 205 USD

Jsem číslo čtyři / I Am Number Four (2011) | ČSFD.cz
Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život.
Jsem číslo čtyři, Sleduj filmy online zdarma na ...
Popis: Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život.
Vyhledávání - Zkouknito - online videa, online TV ...
Výsledky vyhledávání - jsem číslo čtyři. Videa. 01:49:35. Jsem číslo 4 Autor: KatyKKT. 11 871x +45: 01:34:01. ... jsem čislo čtiřy . cz Autor: animaky ...
Jsem číslo čtyři | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, ...
Jsem číslo 4 druhý díl - vyhledávání | Kinobox.cz
Jsem číslo čtyři: Trailer. Filmy o filmu. 1:31. Jsem číslo čtyři / I Am Number F... Filmové bonusy. 0:54. Jsem číslo čtyři / I Am Number F... Jin ...


. Česká. Hd. České. 480p. Stáhnout. Český Dabing. Full Movie. iPhone. Celý Film. Avi. Cz titulky. Cz dabing. Ke Stažení. 4k blu ray. Download. Ke Shlednutí. Watch Free. iPad. BDrip. Film online. Zdarma. Stream. 720p. MP4.1080p. Český Film. Ke shlédnutí. Sleduj Filmy. DVDrip. Ulozto