Tuesday, March 27, 2018

Austin Powers: Špion, který mě vojel 1999 Online CZ Titulky

Austin Powers: Špion, který mě vojel 1999 Online CZ Titulky

★★★★☆

Austin Powers: Špion, který mě vojel má skóre 5,7 z 10, na základě 5252 recenzí



Austin Powers je na první pohled londýňský floutek, obklopený krásnými ženami, ale v noci pracuje jako tajný agent, připravený zasáhnout na Středním východě, v zamrzlé ruské tundře nebo v podzemí Východního Berlína. Austin nikdy neodmítl žádnou misi, a co je hlavní, nikdy nezmeškal následující party. Teď se musí nechat na 30 let zmrazit, aby porazil zákeřného zločince, který vydírá svět. S krásnou pomocnicí musí proniknout do zločineckého centra, odkud se jim s pomocí zubní protézy a zubní pasty podaří uniknout, ale ještě musí porazit ženské roboty v minisukních. Na této nebezpečné misi se musí Austin vypořádat se svojí sexualitou, která zaspala třicet let, a získat lásku krásné pomocnice.


Austin Powers: Špion, který mě vojel 1999 Online CZ Titulky

Austin Powers: Špion, který mě vojel

Více informací


Původní název : Austin Powers: Špion, který mě vojel
Země : Finsko
Délka : 158 minut
Jazyk : polabština
Žánr : melodrama
Režie : Mackenzie Kieffer
Scénář : Mieke Kameela

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Erika Nicolaas, Vigo Tawfiq
Hudba : Genevive Shirwa
Produkce : Leatha Kingston
Kamera : Mc Nawaal
Kostýmy : Diyon Taranjeet

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : I Star
Premiéra : USA 20. říjen 1984
Distribuce : Animaccord Animation
Tržby : 97 982 722 USD
Rozpočet : 01 398 305 USD



iPad. BDrip. České. Stream. Hd. Download. Celý Film. Stáhnout. Watch Free. Avi. Film online. Sleduj Filmy. Zdarma. Český Dabing. Ke shlédnutí. DVDrip. iPhone. 4k blu ray. Full Movie. Ulozto.. Cz titulky. Ke Stažení. 720p. Český Film. MP4.1080p. Cz dabing. Česká. Ke Shlednutí. 480p