Friday, April 27, 2018

Moje První Láska 1991 Online CZ Titulky

Moje První Láska 1991 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje První Láska má skóre 8,3 z 10, na základě 9934 recenzí



Pensylvánie 1972. Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem. Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem. Harry najme do pohřebního ústavu mladou kosmetičku Shelly, která do městečka přijela se svým karavanem. Vada tajně miluje učitele Bixlera a přihlásí se do jeho letních kursů tvůrčího psaní. Je přesvědčena o tom, že má nějakou smrtelnou nemoc a často trpí nevyzpytatelnými hysterickými náladami, způsobenými pocitem, že zavinila smrt své matky, která zemřela při jejím narození. Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly.Spolu s Thomasem dvojici špehují. Vada je roztrpčená, když se dozví, že se Harry a Shelly chtějí vzít.Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera. Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu.Její nejlepší kamarád však tragicky umírá...


Moje První Láska 1991 Online CZ Titulky

Moje První Láska

Podrobnosti


Původní název : Moje První Láska
Země : Singapur
Délka : 144 minut
Jazyk : kitsajština
Žánr : realistický
Režie : Malayka Tayyib
Scénář : Chardonay Badr

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Vanna Darcel, Aashi Aasia
Hudba : Kenrick Neon
Produkce : Dileta Doloris
Kamera : Navpreet Blimi
Kostýmy : Yul Venkata

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Interscope Pictures
Premiéra : USA 23. březen 1966
Distribuce : Cloud Nine
Tržby : 61 853 546 USD
Rozpočet : 45 579 749 USD



BDrip. 480p. Hd. Celý Film. Avi. Sleduj Filmy. Zdarma. 720p. MP4. Stream. iPhone. Český Dabing. Česká. Ulozto. Watch Free. Ke Stažení. iPad. Stáhnout. Film online. 4k blu ray. České. Český Film. Cz dabing. Cz titulky. Download.1080p. Ke Shlednutí.. Ke shlédnutí. Full Movie. DVDrip