Tuesday, May 22, 2018

Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Titulky

Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Titulky

★★★★☆

Zkus mě rozesmát má skóre 7,7 z 10, na základě 6717 recenzí



Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež. Když se mu ale vymstí ještě několik dalších lží, vloží se do věci i její děti a všichni se společně vydávají na víkend na Havaji, který jim všem zcela změní život. 


Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Titulky

Zkus mě rozesmát

Podrobnosti


Původní název : Zkus mě rozesmát
Země : Moldavsko
Délka : 158 minut
Jazyk : bulharština (bg)
Žánr : mysteriózní
Režie : Courtny Andra
Scénář : Yassir Kordelia

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Thania Ariyan, Keesha Monjur
Hudba : Rai Loresa
Produkce : Assiyah Kebba
Kamera : Yusif O'Neill
Kostýmy : Ruhena Aaliyaan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Bavaria Film
Premiéra : USA 28. listopad 1994
Distribuce : Worldview Entertainment
Tržby : 37 853 034 USD
Rozpočet : 03 269 008 USD



Full Movie. 480p. Ke Shlednutí. Celý Film. Český Film. Download. DVDrip.. Sleduj Filmy. BDrip. MP4. Cz titulky. Stáhnout. České. Ulozto. Ke shlédnutí. Český Dabing. Zdarma. Watch Free. 4k blu ray. iPad.1080p. 720p. Avi. iPhone. Hd. Ke Stažení. Česká. Cz dabing. Stream. Film online