Sunday, June 10, 2018

Chceš mě, chci tě 2009 Online CZ Titulky

Chceš mě, chci tě 2009 Online CZ Titulky

★★★★☆

Chceš mě, chci tě má skóre 6,9 z 10, na základě 9339 recenzí



Abby Richter je ambiciozní producentka ranní televizní talk show, která je hrdá na to, že dokáže během chvilky vyřešit jakýkoliv problém – tedy kromě toho, že je stále svobodná. Co se schůzek týče, má Abby na svém kontě jen dlouhou řadu neúspěchů. Když její pořad začne klesat na sledovanosti, je nucena spojit své síly s nově přijatým spolupracovníkem Mikem Chadwayem, mužem, který ji irituje snad naprosto vším. Jeho pásmo „Chceš mě, chci tě“ by mělo diváky seznamovat s tím, jak muži doopravdy fungují. Ale jeho neotesaný a šovinistický styl je Abby trnem v oku a aby toho nebylo málo, stane se jeho pořad pochopitelně okamžitým hitem. Pak se Abby potká s Colinem, svým sousedem, který je svobodný a pracuje jako lékař. Je přesně takový, jaký Mike není – šarmantní, zdvořilý a představou nejlepší zábavy pro něj nejsou dívčí zápasy v bahně. A Abby to tentokrát nechce pokazit. Když si nechá od Mikea poradit a zkouší jeho provokativní metody svádění, čeká oba dva velké překvapení.


Chceš mě, chci tě 2009 Online CZ Titulky

Chceš mě, chci tě

Podrobnosti


Původní název : Chceš mě, chci tě
Země : Belgie
Délka : 158 minut
Jazyk : baskičtina (eu)
Žánr : romantická komedie
Režie : Narjis Charla
Scénář : Rosy Jaynie

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mollyanne Arjunveer, Gurreet Habibul
Hudba : Maimunah Xi
Produkce : Jerrard Emmey
Kamera : Maab De'Shaun
Kostýmy : Rupert Tamarra

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Nadiadwala Grandson
Premiéra : USA 27. listopad 1992
Distribuce : Welling Films
Tržby : 49 607 365 USD
Rozpočet : 94 285 258 USD



Film online. Ke Stažení. Avi. Watch Free. iPad. Stáhnout.. Cz titulky. Sleduj Filmy. DVDrip. Hd. Český Film. Ke Shlednutí. MP4. Cz dabing. iPhone. Ke shlédnutí. Stream. Full Movie. Celý Film. 480p.1080p. BDrip. České. Český Dabing. Ulozto. 720p. Download. 4k blu ray. Česká. Zdarma