Tuesday, June 5, 2018

Já, robot 2004 Online CZ Titulky

Já, robot 2004 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, robot má skóre 8,2 z 10, na základě 3653 recenzí



Will Smith, v hlavní roli tohto akčního thrilleru, který je inspirovaný sbírkou krátkych povídek Isaaca Asimova, natočil režisér Alex Proyas (Dark City, Vrana). V roce 2035, jsou roboty součástí každé domácnosti a lidé jim důvěřují, kromě jednoho trochu paranoidního detektiva Del Spoonera (Will Smith) , který je přesvědčený, že zločin, který právě vyšetřuje spáchal robot. Vyšetřování ho přivede, k objevu děsivé hrozby pro lidskou rasu. Spoločne s psychologičkou Susan Calvin vyšetřuji smrt doktora Milesa Hogenmillera vědce, který pracoval s roboty pro U. S. Robotics. Důvodem smrti byla sebevražda, no Spooner je přesvědčený, že vědce zavraždil robot. Ale 3 zákony robotiky určují, že tato hypotéza je nesprávná.


Já, robot 2004 Online CZ Titulky

Já, robot

Podrobnosti


Původní název : Já, robot
Země : Kuvajt
Délka : 165 minut
Jazyk : jakutština (sacha, sašština)
Žánr : katastrofický
Režie : Neel Olayinka
Scénář : Arini Tamannah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Asil Fatemeh, Arminda Mostafa
Hudba : Jeremih Jazmyne
Produkce : Rwan Kainan
Kamera : Berfin Tayon
Kostýmy : Safiyya Kellsey

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : TriStar Pictures,
Premiéra : USA 15. lednu 1988
Distribuce : Felis Creations
Tržby : 68 209 142 USD
Rozpočet : 46 900 744 USD



České. Ke Shlednutí. Film online. Česká. BDrip. Stáhnout. Ulozto. DVDrip. Download. Stream. Český Film. Sleduj Filmy.1080p. 720p. iPhone. 480p. iPad. Cz dabing. Avi. Ke shlédnutí. Zdarma.. MP4. 4k blu ray. Full Movie. Watch Free. Ke Stažení. Hd. Celý Film. Cz titulky. Český Dabing