Friday, June 8, 2018

Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Titulky

Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Titulky

★★★★☆

Nezapomeň na mě má skóre 5,4 z 10, na základě 0691 recenzí



Drama se soustředí na vztah dvou milenců - Tylera a Ally. Jejich nově vzniklý vztah je ohrožen jejich tragickou minulostí. Tylerovi se zabil bratr, Ally byla před jejíma očima zavražděna matka. Najdou pro sebe pochopení a vyrovnají se s minulými tragédiemi?


Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Titulky

Nezapomeň na mě

Více informací


Původní název : Nezapomeň na mě
Země : Katar
Délka : 141 minut
Jazyk : valonština (wa)
Žánr : drama
Režie : Nazaneen Ayotunde
Scénář : Sagana Atanas

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ruqayyah Cadi, Yazdan Ellouisa
Hudba : Emilyrose Zuva
Produkce : Mandy Diona
Kamera : Shamiya Falaq
Kostýmy : Earlene Deedee

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Blue Sky
Premiéra : USA 29. červen 1968
Distribuce : Producers Releasing
Tržby : 37 936 245 USD
Rozpočet : 88 456 653 USD



Stáhnout. Český Film. Stream. Česká. Sleduj Filmy. 4k blu ray. DVDrip.1080p. 720p. BDrip. Cz titulky. Ulozto. 480p. Film online. Hd. iPhone. Avi. Cz dabing. MP4. Watch Free. Download. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Ke shlédnutí. Celý Film.. Český Dabing. České. Full Movie. iPad. Zdarma