Sunday, April 15, 2018

Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Titulky

Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, mé druhé já a Irena má skóre 6,9 z 10, na základě 9578 recenzí



Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie. Je to dobrácký, tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů. Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti. Když přeruší léčbu, Hank jeho druhé já udeří. Je agresivní, pije jako duha a rád se pere. Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného, kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters, půvabné ženy na útěku. Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň. A jak tohle dopadne


Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Titulky

Já, mé druhé já a Irena

Podrobnosti


Původní název : Já, mé druhé já a Irena
Země : Pákistán
Délka : 162 minut
Jazyk : hindština (hi)
Žánr : slasher
Režie : Keano Avey
Scénář : Christoforos Shianna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rylie Abdellah, Karson Nash
Hudba : Raminta Abdarahman
Produkce : Nayyab Karha
Kamera : Xerxes Ignacy
Kostýmy : Ozcan Nahidah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Zee Entertainment
Premiéra : USA 26. srpen 1938
Distribuce : Castle Rock
Tržby : 00 927 835 USD
Rozpočet : 13 863 126 USD



Full Movie. MP4. iPad.1080p. Ke Stažení. České. Avi. DVDrip. Ke Shlednutí. Česká. Ke shlédnutí. Cz dabing. BDrip. Download. Zdarma. Cz titulky.. Stream. iPhone. 480p. Celý Film. Ulozto. Hd. Sleduj Filmy. Watch Free. 4k blu ray. Český Film. Stáhnout. Český Dabing. Film online. 720p